Usnadňujeme objednávky jídla a pití v restauracích a sportovních arénách.

Projekt WIFI číšník plynule navazuje na zkušenosti získané z odvětví objednávek jídel na rozvoz - projekt mPizza a přináší zcela nový pohled na zvýšení efektivity a kvality obsluhy v restauracích. WIFI číšník je inovativním nástrojem pro restaurace, který pomůže ke zvyšování obratu, rozšíření možností platby kartou a zároveň k získání přímé zpětné vazby od hostů restaurace na obsluhující personál nebo kvalitu jídla.

Cílem tohoto řešení je vytvoření alternativy pro osobní objednávání u číšníků, a to prostřednictvím tzv. chytré wifi sítě pokrývající prostory restaurace a aplikací, které hostům restaurace nabídnou jednoduchou možnost vytvoření objednávky nebo platby.

Co projekt řeší za problém

Negativní emoce, které si hosté příležitostně odnáší z restaurace, se z drtivé většiny týkají dvou stěžejních věcí. První problém lze spatřovat v nekvalitním personálu, nebo jeho přístupu k hostům. Druhý obvyklý problém je kvalita pokrmů. Jestliže majitel restaurace nedostane zpětnou vazbu od hostů o jejich nespokojenosti, tak jeho podnik nemůže dlouhodobě prosperovat a úbytek hostů si nebude schopen vysvětlit. Projekt WIFI číšník řeší v první řadě alternativu k objednání jídla v restauraci prostřednictvím nativních mobilních aplikací a ve druhé řadě jednoduchou možnost zpětné vazby z mobilního telefonu, která se dostane přímo k majiteli. Ten následně může podniknout potřebné kroky k tomu, aby svoje služby vylepšil směrem k zákazníkům a tím trvale udržel svoje podnikání (např.: poučení personálu, zrušení hrachové polévky z nabídky atp.).

Obecné cíle:

  • a) Navýšení tržeb v daných restauracích
  • b) Zvýšení a udržení kvality obsluhy
  • c) Zvýšení plateb online za objednávky v restauracích
  • d) Minimalizace negativních emocí od hostů restaurací